In my life

In my life

torsdag 4 oktober 2012

Sjyssta barnkläder

Eftersom barnkläder ligger i mitt stora intresse så kommer det ju lite tips då och då på snyggingar som jag tycker är fina. Alla har ju olika smak men jag vet ju att ganska många tycker jag och dem har lika smak.
Finns det något bättre i City än att gå och kolla i barnbutiker? Nej, inte för mig i alla fall.
Det är avkoppling för mig. I love it!

På nätet finns ju ett antal webbutiker och ju fler märken desto bättre :-)
Oii barnkläder gillar jag mycket. Där finns det barnkläder från olika designes för barn mellan 0-8 år.
De har en bra och enkel hemsida där det är lätt att hitta och de har fri frakt och retur inom Sverige och man har alltid 30 dagars öppet köp...så man hinner prova och vela i ett par veckor om man nu tvivlar ;-)

Oii design.se har de märken man aldrig annars hittar i butikerna där man befinner sig, så jag tycker det är jättekul att hitta sådan som inte alla andra har.

Ett av alla designers som finns på webbshopen är Modéerska Huset. Sköna, fina kläder med handritade mönster. Första gången jag såg dessa kläder var då Ville var bebis och då han är ett så kallat regnbågsbarn, tycker jag dessa var så mycket extra söta då :-)
Jag tycker fortfarande om dessa...speciellt klänningen, som jag vill att Ella ska bära nästa sommar.



 Finns i storlek 74-116

 Finns i storlek 50-116 (50-68 med muddar i midja och benslut).


 Klänningarna finns i storlek 86-116.







En annan designer som vi tycker om här hemma är NOVA STAR. De kläderna älskar vår lille Ville också, för att stjärnan finns på deras kläder. Han väljer helst Nova Star tröjan då han får välja själv.
Bra förskole kläder där det leks, springs, kryps, ålas och smutsas ner.
 Finns i storlek 80-130

 Finns i storlek 80/86-120/130

 Finns i storlek 80-130

Finns i storlek 68-130

Tycker de ser så himla sköna ut!
Dessa plagg ovan finns i andra färger och så klart finns massor
med fler kläder att kika på.

Kolla in Oii baby-och barnkläder för att upptäcka många fina plagg :-)



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar