In my life

In my life

måndag 15 oktober 2012

Kylan på ingång

Här hemma och vinterkläderna bara använts en gång hittills i höst men snart kommer den riktiga pangkylan då både overaller, jackor, mössor och vantar ska på.
Har hittat några riktiga finisar på Oiidesign.se

Oii barnkläder har verkligen min stil och många olika designers som jag hade önskat fanns ännu längre upp i storlekarna. Theodor är så lång men ändå bara nyss fyllda 7 år, så han drar 134/140 i kläder, vilket ofta är för litet då man kollar. Många designers är små i storlekarna men vilken tur att jag har två små troll här hemma hihi.




 TheBrand är en av mina favoritdesigners. Sjyssta kläder, mjuk kvalité, stilrena
och TEXT. Jag gillar en stilren text på vissa plagg. Då den är snygg. Och theBrand levererar!
Finns i storlek 3-10 år.

 En snygg Parkas från danska MOLO
Finns i storlek 116-128

 Dundersöt overall som lätt blir en åkpåse.
Finns i tre olika storlekar. S, M och L och de motsvarar
allt från 0-9 månader.

 MOLO får en alltid att le med de glada färgerna. Tycker om färg på barn och
speciellt på vintern då allt annat är så mörkt och grått.
Theodor har vinterjackan i samma mönster.
Just denna modellen finns från storlek 86-116 men det finns
ytterligare en modell med dubbel dragkedja framtill och den finns från storlek 80-92.
Kolla in på Oii barnkläder för mer info.


 Från Noa Noa kommer denna underbara overallen.
Hur söt är den inte?
Nu har Ella redan tre overaller, ett set och en dunjacka så hon behöver
inte en till...men är allt bra sugen ;-P
Finns i storleken 0-24 månader.

 Mini Rodini har jag alltid tyckt gör så coola kläder till både tjejer och killar.
Bra kvalité har dem också. Ella har en tröja med robotar på och den fick Theodor när
han var 2 år, sen hade Ville den och nu Ella.
Den här snygga overallen bland Oii barnkläder är just från Mini Rodini.
Finns i storleken 80-134, vilket jag blev förvånad över.
Kul ändå att de går upp i storlekarna men enligt mig e de dock lite små.


 Snyggaste overallen denna vintern. Tycker den är super tuff!
Mini Rodini är designern bakom den också och den finns även
i marinblått och rött. Oii design har den i samma storlekar som den svartvita, vilket är allt
från stl.56/68 - 92/98.


Hur cool som helst. Bara pandan gör ju sitt liksom! :-)



Oiidesign.se är hemligheten...


Kram!




1 kommentar:

  1. Ja, man ska vara förberedd. Här i Luleå snöade det för två dagar sedan men smälte bort av regnet som kom igårkväll.
    Kram Malin

    SvaraRadera