In my life

In my life

måndag 15 oktober 2012

Skön stress

Det har varit mycket nu den senaste tiden. Inte minst med alla telefonsamtal kring ALLT som gäller denna lägenheten och den förra vi bodde i. Sen F-kassan på det... Jag stör mig så på dem alltså. När dem ska ha pengar, så ska de in på direkten men när det gäller utbetalning så har de sina softa 30 dagars behandlingstid. Och även då dem gör fel, så får en annan stå för det. Tack för den! Nä, dem ger jag inte mycket för...
Tur vi har varandra här hemma. Kärlek i vårt hem. Ibland tufft som i alla hem. Skrikiga ungar, tjaffs om vem som ska göra vad, mat som ska lagas, inhandlas, tvätt som ska tvättas, barn som ska lämnas, hämtas, badas, matas och nattas... Seeeen har man den där "vuxentiden" då man ska hinna med att prata om dagen, planera veckan, skriva hämtnings/lämningstider, se på Tv/film, mm.... Ja, det är full rulle och ibland undrar man vad man gjorde innan man fick barn? Jag minns inte och jag skulle inte vara utan det heller.
När vi var i Göteborg ensamma, jag och Ida så var vi så rastlösa efter frukosten så vi inte visste vad vi skulle göra. Det var ju så tyst...och tomt! :-)


De här ger mig lycka, trots alla tester och trotsigheter och tålamodsprövningar.






Snutten ja, den måste vara med. Helst överallt och när storebror hjälper till så får den
vara med precis överallt också :-)


Trollunge!




Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar