In my life

In my life

onsdag 5 september 2012

Tis? Fre? Ons?

Förvirrad av dagar men jag vet så mycket som att jag har vart ledig idag och är även i morgon. Skönt!
Jobbar sedan helgen så då är Ida hemma med småtrollen och Theodor ska till sin pappa.
Dagen började med promenad med Ella och Theodor + kompis fick följe till skolan. Killarna tävlade om vem som hade högst cykel och vem som trampade fortast på raksträckan.



 Snart är denna cykelvägen på morgonen ett minne blott...

 Ella vaknade ganska så genomförkyld och fick vara
hemma från dagis ännu en dag.
Fina mössan hade hon på sig idag.
Stöd Barncancerfonden du också genom att köpa en fin mössa.
Finns från bebis till vuxen storlek. Tryck HÄR för att komma dit.






Klockan 16 var det dags för Villes gymnastik premiär här i Dallan. Han har tidigare gått inne i Lund på lördag morgonarna men det kändes bättre att gå i närheten av hemmet plus att vi tyckte tiden kändes bra. Ville på onsdagarna och Theodor på torsdagarna. Ella, hon får vänta lite på någon aktivitet.
Ville tyckte det var roligt men frågade gång på gång vart musiken var. Han ville så klart ha musik när han gjorde sin hinderbana. Det tror jag det! Får nog mejla ledarna från Ville och hälsa att de får ha med sig en CD nästa vecka :-)

 B A N A N -  P A U S


Kvällen tog vi runt köksbordet. Jag ,Ida och Lovisa (Idas syster). Åt lite popcorn och pratade om allt och inget. Bekymmer, roligheter, snoppar, snippor, frisyrer och bilar...Ja, you name it haha.

Dags att krypa ner nu. Tycker jag vart så trött på sistone. I ögonen. Mitt ena öga mår inte bra dessutom. Rött, svider och märker en syn försämring... Så nästa onsdag har jag tid hos ögonläkaren.
Blir ju livrädd innerst inne att det skulle vara något farligt...som cancer. Ja, jag är rädd för den
jävla sjukdomen, rent ut sagt.
Man s k a  nog vara rädd för den skiten...


Kram på er och var rädda om varandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar