In my life

In my life

söndag 2 september 2012

Stapelbäddsparken

Igår var vi i Malmö och kollade lite på paraden i deras regnbågsfestival. Inget att ha enligt mig. Trist när de försöker få till en festival men i mina ögon var det även i år en ....flopp.
Vi drog till skate parken istället där Ville och Ella hoppade upp och ner på ramper medan Theodor övade trix och köra fort i backarna med sin kickbike. Första gången vi var där med den och han älskade det!



 Mina finaste killar

 Älskar er!


 Ville spanade in skate killarna men ville iiinte åka på sin.

 Här gick det undan :-)


 Ella kanske blir min blivande kompanjon på väggen om
några år. Hoppas det :-)


Theodor vill gå en klätterkurs sa han, så jag ska kolla upp.
bra träning, samt kul! Han verkade ha styrkan till att klara
det i alla fall och mer övning...ger så klart?
Just det, färdighet :-)



Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min lilla sjuka fru. Hon mådde inte så bra
innan och la sig redan kl.20. Hoppas det inte blir värre tills i morgon.
Ja, jag tyckte det var konstigt...hon hade frossa i bilen hem från Ge-Kås idag.
Usch..höst=sjukdomar. Just nu halvkass fru och två snoriga barn. Hepp!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar