In my life

In my life

måndag 24 september 2012

Hummel gjorde det...Igen!

Snart är alla barns vinerutrustning inhandlat. Theodor har sina vinterskor kvar men de klickade jag hem idag.
Jag kunde inte motstå dessa snygga Hummel dojjor och pappa J betalade halva så det var perfekt.
Såg dem först på luckylittleme.se men även på Stadium.se .
Liiite besviken att inte min favoritsajt babyshop.se hade några vinterdojjor än från Hummel.
Så ett par svarta sådana här nedan får han gå i i vinter till sina svarta vinterbrallor och sin regnbågsfärgade jacka från Molo.
Ella och Ville kommer glida runti  de färgglada Kaxs overallerna från Kappahl.se och även varsitt set med jacka och byxa. Svart, även det från Kaxs. Riktigt bra på vinterkläder måste jag säga!
Finns dock bara upp till stl.128 och då Theodor drar 134/140 nu så får man leta efter likasinnade. han vill också ha mycket färg! :-)


Dessa svarta fick det bli till Mr.T



Har ni hittat vinterkläder än till era barn eller till er själva? Jag har min svarta gosiga jacka från Peak Performance. Den håller mig varm. Vinterskor är jag på jakt efter. Inte det lättaste!


Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej

    En min syster, som jobbar på KappAhl, är märket WOXO från stl 128 och upp, det samma som Kaxs.

    SvaraRadera