In my life

In my life

lördag 8 september 2012

Stapelbäddsparken i bilder

Hemkommen från jobb och det är så svårt att bara komma hem ,duscha och sen hopp i säng direkt. Vill varva ned..och även idag somnade lilla frun bredvid Ville så mycket sällskap fick jag minsann inte. Å när man saknat så hela dagen... Jag ska snart också krypa ned. I morgon är det jobb igen och våffelkalas står på schemat. Delade känslor om våfflor för just nu är jag så mätt så det känns som jag skulle kunna leva på tre glas vatten i morgon. Usch vad vi ätit idag på jobbet. Ångest... men nu e det slut. Ok, en våffla. Sen stopp!

Hittade lite bilder i kameran sen vi var i skateparken förra helgen. Sällan jag har min kamera nu för tiden. Lite synd för bilderna blir ju desto bättre men Iphonen är alltid med och där kan ju bilderna bli väldigt fina också genom alla appar man har ;-)  Men här kommer några bilder jag blir glad av att se....
Och nej, barnen har ingen hjälm på bilderna, jag vet. Men det hade dem då de åkte och vi hade bara med en hjälm så de fick turas om helt enkelt :-)




Ville tycker mest det är skoj att bära på brädan samt sitta på den och åka...


...Medan Theodor föredrar kickbikern och det älskade han att åka i parken.
Det tror jag det! :-)


 en var det då lillfisen, som gärna vill stå på brädan och åka i sidled.
Ja jag säger det...Jag h o p p a s  hon blir en skate tjej!



Tungan rätt i mun!



Nähä, nu kallade John Blund hörde jag. Bäst å kila!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar