In my life

In my life

tisdag 18 september 2012

Smått och gott

För ett tag sedan hade jag ett MeAndI party och denna gången var det Ella som kammade hem till sin garderob. Både byxor, tunika och en body. Jag gillar egentligen inte bodys på så stora barn men den passade så bra under byxorna som Ida promt skulle ha till lilla tjajjsen, så en body fick det bli.
Det blev retro all in!



 Till och med retro napp från Esska. Tycker det är bra med dem så man
kan hänga dem. Ella gillar att ta upp ringen och lägga mot näsan..
Någon sorts snutte-grej eller nåt kanske? :-)

 Bubble baby

Retrotjejen i mammas skor :-)


 Dagen då vi flyttade så hade vin ingen mat i kylen och Ida var väg
så jag tog bilen med alla barnen och överraskade med McD.
Jag var en poppis morsa vill jag lova ;-)

Hur söta är inte dessa harembyxorna?!
Från MeAndI dem också. Hade lyckligtvis en matchande
äpple tröja hemma som blev pricken över i:et.
Tröjan kommer från Småfolk. Likaså den färgglada
äpple tröjan ovan.


Kram!

2 kommentarer:

  1. Antar att du har en rolig app till dessa fina foton =)
    Kramar Suss

    SvaraRadera
  2. Vet du vad? Bilden med Ella och såpbubblorna - förstora den o häng upp på väggen. Älskar såpbubbelbilder!! :)

    Bi

    SvaraRadera