In my life

In my life

måndag 1 juli 2013

Vi for till rymden idag

Min sista semestervecka och den började vi med att tvätta upp all tvätt, käka lunch och sedan bege oss till Malmö och Rymd lekplatsen i Västra hamnen. Där har vi varit förr och dit åkte vi igen. Tycker om den, både jag och barnen + att den ligger bredvid skateboardparken.

Ville och Ella sprang runt och lekte och Ville klättrade högst upp till den gula bollen och åkte ner. Ella ville upp men nej, liiite för liten för att klättra upp där själv. Hon försökte men for ner så vi tog det lite lugnt.

Intog Maxi och köpte fika till barnen (jag avstod) på hemvägen och väl hemma började det ösregna. Bra tajming på dagen kan man säga. Filmmys och Ville bestämde kvällsmaten som blev korv med bröd. Stekte 6 korvar för jag tänkte att då räcker de till mig också...trodde jag. De åt 2,5 var och ingen till mig. Nåväl, jag ska göra lite äggröra och bacon nu tänkte jag.
















Ett lite roligt tips för er som har instagram (men vem har inte det? ;-))
Jag beställde kylskåpsmagneter från stickygram.com
Man beställer helt enkelt bilder från sitt instagram konto. Jättesmidigt och jätteroligt att ha.
Jag har redan stått o kollat in min kyl flera gånger idag. Älskar foton!




Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar