In my life

In my life

onsdag 17 juli 2013

Kävlinge tripp

Ingen kul natt med en Ella som vaknade konstant i natt. Drömde tydligen och grät några sekunder för att sen somna om igen. Så höll det på... Från 00.30 till 05.30. Nice. 
Jobbade en kort dag så det var skönt. Hem o lämnade väskan, bytte om och åkte in till Lund. 
Kikade på nyheter i butikerna och såg söta ugglor på Åhléns... Se bilder. 
Köpte en pärm och en tunn mapp. Till Ellas rum och teckningar. Tyckte det var hur sött som helst. 

Mysig kväll i Kävlinge tillsammans med Agge, Therese och Agges dotter. Vi snackade om allt möjligt och innan vi sa hej då delade vi på två pizzor. 
Hade jag inte börjat kl.07 i morgon igen så hade jag sovit över och hängt med dem till Ullared i morgon. 
Det får bli en annan dag... Love GeKås ;)

Nu blir det hem och sova. Är rätt trött efter nattens dåliga sömn. 

Ett svar på en fråga fler än en har ställt. Om jag får betalt för bilderna jag tar. 
Det är lite olika beroende på vad det är till. På ons nästa vecka ska jag göra ett betaljobb inom reklam. Sessionen jag tog igår var det inte. Så det beror på. 
Men roligt är det!
Roligast av allt är att jag fick förfrågan om jag ville modella på copenhagen fashion week. Vem vill i n t e det!? Tackade JA!


Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar