In my life

In my life

lördag 13 juli 2013

Sverige - Finland

Pigg som en mört (eller nåt) sitter jag här trots 3 timmars sömn i natt. Ja, jag sover inte så bra. Jag vet att det beror på allt runt om mig men jag orkar. Än så länge. Trots jag tycker det går neråt vissa dagar så försöker jag verkligen kämpa. Vem sa att en separation var lätt?...suck...

Jag har jobbat idag. 08-19.30 och vädret var super så vi hamnade i Lomma, på beachen. Det var en härlig arbetsdag minst sagt. I morgon är det förmiddagspromenad i Skrylle som gäller.





Lomma hamn


Nu kollar jag damfotbollen. Jag som aldrig i hela mitt liv har varit intresserad av fotboll har nu kollat 4 matcher dessa dagar. Antingen är det för att det är damfotboll och lite fina flickor att titta på eller är det...
....hmm.. det var nog bara det alternativet. Kosovare är ju fin. Number nine.
Just nu står det 1-0 till Sverige och jag tror de vinner med 2-1

Är det någon av er läsare som ska upp till sthlm under prideveckan, v.31?
Jag ska bo där under veckan och ja, hojta till om ni är där. Lite sällskap i SOLEN är ju alltid kul :-)


Kvällsgott - min favoritmjölk som smakar som Gainomax blåbär och
lite smågodis. Det var dock inte gott. Jag var inte sugen.


Ha en fin kväll!


Kram!

1 kommentar:

  1. Seperationen är er men ni båda mår ju skit. :(

    SvaraRadera