In my life

In my life

tisdag 2 juli 2013

Lödderilöddera

I morse tog Ella sovrekord med att vakna 09.40. Blev nästan rädd och kollade så hon andades. Hon vaknar nästan alltid runt halv sju, sju annars. Ville var uppe kl.07 men på med bolli på TV så kunde även jag somna om ett tag till. Skönt och behövligt.

Efter en sen frukost med ägg och bacon (och korvmackor till barnen) så chillade vi lite i väntan på att solen skulle komma fram. Den kom inte och Ville sa att han ville till Malmö och kolla i affärer haha. Vi var ju i Malmö igår så idag tog vi Center syd och kikade lite samt så fick barnen leka i deras lilla "lekland" med grävmaskiner och andra grejer att sitta på/åka i. De var nöjda och jag var nöjd. Ännu gladare blev jag när inget av barnen somnade på hemvägen, vilket innebar att jag la dem kl.19 och de somnade gott bägge två. Så nu sitter jag en timme senare och kollar på Allsång på Skansen, surfar och äter lite godis. Japp, även jag äter godis ;-)
Hyrde en film sen jag ska kolla på också. Vissa säger den är bra och vissa inte, så jag tänkte att jag skulle göra mig en egen uppfattning om det hela. "Gula citroner små" eller vad den heter.
Någon som sett den? Vad tyckte ni?






 Killen med håret som växer ...gigantiskt fort!
Alltid luggen i ögonen. Dags att klippa snart igen.
Tröja från Hackett London (kidsbrandstore.se)

Ville fick en kepa idag med Paul Frank på. Det var Lindex
som hade fått in både tröjor, kepsar, kallingar och trosor.
Å Ville har ju vart kär i den där apan sen han var typ 2 år.

 Här var det lockande att leka. Å vi skulle åka dit snart igen lovade jag den lille herrn.

 När vi gick in på Stadium så satte de sit i varsin campingstol, det första de gjorde :-)
Ja, varför inte...det såg skönt ut... men att tillägga var det inget fel på energin.
Fullt ös, medvetslös!

När vi kom hem avslutade vi uteleken med att äta lite glass på gården.



I morgon ska barnen till dagis och sedan hämtar Ida dem på eftermiddagen.
Jag blir så rastlös när jag är själv. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde relaxa men vill iväg.
Bort, bort, bort! Helst till Sthlm eller Göteborg. Nån som vill ses i Gbg i morgon typ? Haha..
Sofie?


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar