In my life

In my life

onsdag 3 juli 2013

Realisation eller helt enkelt...Rea!

Idag kom mitt paket på posten med några plagg från kidsbrandstore som jag beställde från i förrgår och idag kom paketet. De levererar som vanligt - I like.
Dessutom har de 60% rea nu, så passa på! Det gjorde jag :-)
Det blev...



 ...en chansning till mig - ett par snygga baggyshorts i stl.170.
De passade och jag blev glad för de var snygga!

 ...En snygg tisha och ett par badbyxor i modell tight, till Ville.

...och ett snyggt linne till Ella. Ville hade ett likadant när han var liten och jag älskade det.
Hon sa "MIN" till det innan hon ens visste att det var hennes. Bra smak cooling! ;-)






Visar också en bild som togs av en fotograf ute i lördags. Det var vi som var på förfest och några till.
En rolig kväll med 4 timmar på dansolvet.



I kväll ska jag träffa Theresé, Agge och lilla Natalie. Vi ska mötas upp på Emporia och kika lite.
De har öppet till kl.20 och på bottenplan i köpcentret finns både Ica och Willy´s. Perfekt att shoppa det man behöver innan hemfärd i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar