In my life

In my life

tisdag 9 juli 2013

En mjuk kompis med hjärtslag

När jag kom på bästa 2-års presenten till Ella och skulle fixa den så hade butiken gått i konkurs...till min stora besvikelse. 
Idag när jag besökte affärshuset Triangeln i Malmö hade de öppnat upp igen! 
Butiken heter Build a bear workshop. 

Ella som älskar att köra djur o dockor i sin vagn tror jag hade tyckt om att få göra sin egen nalle, kanin, my little pony, hund eller vad hon nu vill ha. 
De har många djur att välja på för att inte tala om alla kläder och tillbehör de har!

Jag tog några foton idag så ni skulle få se. En väldigt rolig grej för barn. 
Nu vet jag inte riktigt hur det hår till men man får välja djur först, sen fyller man på den med mjukt innehåll i en maskin (som ni ser på bilden), sen lägger man i ett hjärta som pulserar och så kan man lägga till ljud o grejer. 
Efter det döper man nallen o ja.. En hel födsel och namnceremoni typ haha. 

Jag tycker ialf det är en jättekul idé!
De har även så man kan ha barnkalas där. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar