In my life

In my life

måndag 15 juli 2013

Guldvärt

I eftermiddag har vi haft besök av Theodors kompis mamma, Josefine. Hon kom på fika och Ville var överlycklig över att vi hade kanelbullar i frysen. Värm på dem i ugnen och de blir som nybakta igen. Mums!!
J stannade ett par timmar och hon är en favorit hos barnen här hemma så de var överlyckliga :)
Ville fick kläder av hennes Ville. Så tacksamt och alltid lika fina kläder. Vi kör verkligen runt... Theodors kläder går till hennes Ville och sen hans till vår Ville. 

Blev äntligen av med expedithyllan idag också. Tre pers kom och hämtade den, la den på biltaket och körde! Alltså har ni inte känt vad en sådan stor väger så... Den är TUNG! Hoppas de kom hem ordentligt :-S

Fick också ett medd från min underbara vän att hon hade ett veckopass till mig under priden. Såååå guldvärt!
Det kostar annars 1.100 så det var verkligen mega megasnällt! Kärlek till dig. 
Förra året gav hon mig ett VIP band så jag kunde hänga bland artisterna och annat roligt folk :)
Om tre veckor är jag där! I underbara huvudstaden. Älskar Stockholm!


Igår körde jag en dryg timmes tennis tillsammans med Daniel. 
Det blåste rätt mycket så bollen skruvade sig hela tiden men då fick benen jobba. Det känns i rumpan idag :-)


Ikväll ska jag lägg mig tidigt! Efter Lotta på Liseberg har jag sagt till mig själv. Drt har blivit för lite sömn nu så ja jag hoppas jag kan somna. 
I morgon ska jag till ögonläkaren för jag är alltid röd i mitt ens öga och har vart sen i vintras. På eftermiddagen ska jag göra min tredje fotosession. 
En fotograf från Sthlm är det som ska ta lite i "trollskogen" här i närheten. 
Blir spännande. 


Kram!







1 kommentar:

  1. Får du betalt för dina fotosessioner? Lycka till!

    SvaraRadera