In my life

In my life

måndag 22 juli 2013

God morgon!

Somnade sent igår och tänkte när jag vaknade (och hade ställt klockan på 06.30) att varför har inte klockan ringt? Väntade med att titta på klockan och låg o sniffade på Ville en stund innan. Kollade sen och då var klockan 05.45... Tredje natten i rad jag har alldeles för lite sömn men ikväll har jag lovat mig själv att försöka somna...tidigt. 

Ännu en dag med fint väder. Mina jobbdagar har vart perfekta och i morgon ska jag göra en reklamfotografering för smyckena från Baglady. Höstkollektionen ska fotas i 30 graders värme i bl.a skinnjacka. Mmmm va varmt o gött! ;-)
Det ska bli kul ialf och jag gillar fotografen. Var på ett möte igår med honom och kvinnan som arbetar med smyckena. Ja, trevligt och jag ser fram emot morgondagen.  Puder måste bara införskaffas idag *absolut inte glömmas*! 

Nu i skrivande stund sitter jag med mina små guldklimpar och kollar bolli. De har vart glada hittills med bra morgonhumör och Ella hade inte kissat i blöjan i natt. Heja Tjajjsen!!


Dags o fixa till sig lite!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar