In my life

In my life

fredag 5 april 2013

Ullet i mitt hjärta

Jag har vart så sjukt sugen på att åka till Ullared och gå på Ge-Kås nu huuur länge som helst! Är ju "van" att åka dit 2 ggr om året men förra året blev bara en gång. Abstinens haha :-P
Kollade in lite vad de hade nu i alla fall och det fanns mycket fint. Här nedan ser ni några saker som gärna skulle få flytta hem till det Bergmanska hemmet.




 Söta sparbössor.

 Födelsedagspresent till Ella som gillar Duplo OCH djur.
Hästar och hundar är poppis här hemma. Katter också.

 Även denna boken hade varit en fin födelsedagspresent till vår
lilla snuttefia, som älskar sin snuttefilt.

 De här tröstis plåsterna tänkte jag köpa redan när de kom ut i handeln
eftersom Ville ständigt hade ett plåster i pannan. Dels för att han alltid slog
sig på samma ställeo ch dels för att han satt och klappade plåstret när han skulle sova
eller bara var gosig. Så dessa plåsterna hade vart mysiga att ha då :-)
Endast 16:-/ förpackningen i Ullet! Halva priset mot här hemma.

 Dessa ljusen köpte vi sist mest för att testa, då vi älskar Yankee Candle
ljusen som luktar nytvättat. Dessa var i samma klass! Luktade jättegott och höll
lika länge. Men till skillnad från priset så kostade dessa 49 och de äkta kostar 250:-
Hejja Ullet!

 Supersöta presentpapper från Victoria´s House.

Å dessa älskade prickar och pastelliga färger!
Loooove it!


Ja, det får nog bli en sväng till Ullet snart, det ser jag ju. Inte för att jag behöver storshoppa. Jag bara trivs där. Det gör jag iof på alla sådana ställen men Ullet...det har ju hängt i sen man var liten haha.
Var där ofta då jag var liten med eftersom pappa bara bodde 2 mil ifrån då. Var t.o.m där då det var
trippelrån på banken intill. Har aldrig vart så nyfiken tror jag. 9 år gammal...




KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar