In my life

In my life

torsdag 4 april 2013

Lek o lär i Lund

Idag är jag friskförklarad, trots kvarstående huvudvärk och lite lätt yrsel. Men det var inget farligt. Det kollade allt som kunde ha varit farligt och gjorde även skiktröntgen för säkerhets skull. Kändes bra att man var på rätt plats men det kändes inte bra att vänta SÅ pass länge som jag fick göra. 200 patienter hade de den kvällen och natten jag var där. Jag kom dit kl.20 på tis kväll och kom fick svar igår onsdag kl.14.30. Känns stabilt! Men nu är jag i alla fall friskförklarad och det är det viktigaste!



Idag har vi varit i Lund på en lekplats som barnen älskade. Speciellt vår pirat Ville som tyckte att platsen var hans piratborg :-) Moster Lovisa följde med och det var såklart poppis nu när hon kommit hem från sin semester i Thailand.






 Drottning Fislisa om jag får be :-)

 Ville ville gunga i bebisgungan som han döpte till blöjan haha :-)

Kapten Sabeltand (och ibland Kung Prutt) som bor med sin
Drottning Fislisa i sin borg ;-)



Kram!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag undrar om du har köpt någon vårjacka till Ella? Och vad för någon i så fall?
    /Yvonne

    SvaraRadera