In my life

In my life

måndag 8 april 2013

Mor o dotter tripp

Sitter ute i solen och hör vårfåglarna. Underbart! Hör även alla flygplan som kör lågt över vår by i väntan på att få landa två mil bort på Sturup.
Om mindre än en vecka lyfter planet från Sturup där min lilla fru och dotter sitter.
De ska mysa till det ordentligt och åka till Turkiet, bara dem två.
Kommer kännas väldigt tomt trots att jag hemma kommer ha mina fina pojkar.

Varför hänger inte vi med då? Undrar ni.. För att jag jobbar och för att ekonomin sätter stopp för det denna gången. Plus att Ida inte har någon semester i år eftersom hon pluggar och ska sommarjobba, så när jag i sommar förhoppningsvis ligger på playan o Dalbybadet (om inte istiden varar för evigt denna vinter) så kommer frun jobba dag efter dag. Därför åker hon nu och ska samtidigt plugga när Ella somnat om kvällen :-)

Man e ju en tönt i den här kollen man vill ha haha.... Och därför har jag börjat lägga fram saker... Å nej, jag ska inte packa vidare trots att jag hade velat haha. Älskar sånt där! Men denna gången är det Idas tur att välja och fixa till tjajjsen.

Bilden nederst: Ella förra sommaren på Öland vid havet.
Om en vecka är hon i Turkiet. Vid ett annat hav.


Kram!





1 kommentar:

  1. Älskar att du packar vad vi ska ha med oss ha ha. Puss

    SvaraRadera