In my life

In my life

tisdag 2 april 2013

Akut och neurolog

Sitter på akuten efter att ha fått en remiss från vårdcentralen i eftermiddags. De gjorde neurologiska tester och tog blodprover.
De sa att proverna var bra men oroväckande med min balans... Att jag tappar balansen.
Jag fick vänta på provsvaren och klockan tickade på. Fick inte tag i Ida (som jag sen fick veta att hon inte kunde starta mobilen) och jag satt och svor för mig själv hur jag skulle få hem Theodor och innan Ida skulle ha sitt pass.
Tänkte på Theodors klasskompis mamma Josefine som alltid brukar ställa upp om det krisar och hennes nummer är det enda jag har. I samma veva som jag sitter dör så kommer Josefine in som en uppenbarelse haha... Hon blev klar före mig och hämtade Theodor på fritids.
Tack Josefine!!

Nu har jag än en gång tagit prover och sitter och väntar... Väntar och väntar. Huvudvärken finns men nackstöd på stolarna finns inte, så vila är lite svårt.
Nyss fick en komma in till läkaren...och då hade de suttit här sen kl.14.20 idag. Så jag vet vad jag ska befinna mig i natt.
Är väl klar lagom till första bussen går hem i morgon bitti kl.05.


Kram!





3 kommentarer: