In my life

In my life

söndag 14 april 2013

Brio vagn - ett klipp!

På vägen hem från Helsingborg idag körde vi inom Landskrona och hämtade en vagn som jag hade köpt på Blocket till Ella. Jag blev så glad när jag hittade den eftersom vi hade tänkt köpa en likadan vagn till Ella förra året då hon fyllde 1 år men ångrade oss för vi tänkte att hon var lite för liten.
Men den har funnits i tankarna hela året för jag bara älskar den som dockvagn. älskar att den är prickig och svartvit. Perfekt!

Köpte en rosa i vintras men såg ju denna... så jag sålde den rosa och Ella blev jätteledsen när de kom och hämtade hennes vagn. "Gaang gaaang" grät hon och mitt hjärta gick sönder en bit.
Så jag tror jag vet en liten tjej som blir glad på söndag när hon vaknar upp här hemma efter resan :-)
En ny vagn!





Regnskydd ingick också :-)
150 spänn på Blocket för vagn och regnskydd. Knappt använd ser det ut som.
Som hittat eftersom en ny kostar 600.



Nu ska jag krypa ner mellan mina små killar som i natt ligger i vår säng. Alltså får lilla mamma
ligga i mitten på den härliga skarven. Thanks! Men vad gör man inte för de man älskar.


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar