In my life

In my life

lördag 13 april 2013

Fem år med Fru Bergman

Idag var det en dag med massor att göra och mitt i ingenstans kom jag på att det är vår femårsdag idag. Jepp, så är det! Inget speciellt firande blev det mer än nybakta bullar och Idas pappa och faster som kom på spontanbesök. Villes bamsegympa var ju starten på dagen och han var i extas! Han älskar sin gympa!

Det packades...Ida packade klart (eller försökte) och Ella drog ut (hjälpte till på sitt sätt) allt saker igen.
Vi gick till lekparken innan kvällsmaten och körningen till Sturup och under tiden hann Theodor leka med en klasskompis. Dagen gick fort och nu sitter jag med Theodor i soffan o kollar Fångarna på fortet. Ville somnande på vägen hem från Sturup, så han missade lördagsgodiset (vilket inte gör något för min del) och mina tjejer är nu på flyget. Ja, för fem minuter sedan lyfte dem om nu planet flög i tid.
Åh lilla Ella... Kommer sakna hennes gosiga kinder att pussa på!
Men hon kommer nog ha dundermysigt! Jag skickade med Ida videokameran så jag hoppas på att få se lite film när de kommer hem igen :-)




 Spexar lite inför Idas faster!

 På lekan åkte Ville linbanan själv för första gången.
Han tyckte det var jätteroligt!

 Pussar och hejdå kramar på Sturup...och kika på planen utanför förstås.
Theodor är flygplansfantast (som sin pappa) och har koll på olika plan som kör.


 Denna postern har etsat sig fast i mitt huvud sen jag såg den första gången.
Vill verkligen ha den till Ellas rum. Underbar!

Bild från igår kväll när Tjajjsen skulle sova.
Sista vällingflaskan på hemmaplan. Ida tog med sig välling nu för
veckan som kommer men när de kommer hem igen så är vällingen...Slut!
Japp, nu slutar vi med den så att Ella ska börja (hoppas vi i alla fall) äta bättre vid
måltiderna. Hon är ju inte undernärd så hon behöver ju inte vällingen för den sakens skull.
Det är bara en gosesak...men då får nappen, snutten, hunden och filten faktiskt duga haha ;-)




KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar