In my life

In my life

söndag 21 april 2013

Äntligen hemma på svensk mark igen

Halv ett i natt körde jag till Sturup för att hämta Ida och Ella. Det var tungt att gå ut till bilen när man sov som bäst. Men vaknade till ganska fort i bilen. Bra musik, så går det!

Ella blev sååå glad när hon såg mig. Skulle kramas och bäras så klart och det gjorde jag mer än gärna!
När vi kom hem fick hon somna bredvid mig och hon skulle hålla handen och hålla armen om mig om vartannat. Underbart att känna. "Mamma Cola" sa hon flera gånger. Älskade lilla Ella, som jag saknat dig!

I morse var det dags för jobb igen. Kl.07.30 gick jag och det tog hon bra som skönt var. Men det känns inte bra i mitt hjärta att sticka iväg när vi nyss setts.
Mamma hjärtat värker.
Carola hjärtat också.

Just nu är det tufft. Många bitar. But I'm strong! Stronger than I think.

Just Do It.


Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar