In my life

In my life

fredag 12 april 2013

Lördag!

Lördagsmorgon och jag önskar att även våra barn kunde sova till i alla fall kl.07! Istället vaknar man strax efter fem av att den ena gnäller och den andra andas som en stor man. Öronproppar nästa!
Extra segt denna veckan när man haft mkt annat runt om. Huvudvärken är ett faktum och jag tror den beror på inre stress. Som doktorn sa.

Den kommande veckan ska jag försöka slappna av. Lägga mig tidigt och komma tidigare till jobbet så jag kan lägga mig en halvtimme i massage stolen. Får göra det nu när "min massör" ska på semester.
Ikväll bär de iväg.... *lite lätt ångest*.

Först ska vi ha denna lördagen tillsammans som börjar med Bamsegympa om två timmar, sen får vi se vad vi hittar på. Trist väder i Skåne idag. Hade hoppats på sol men den väntar visst ett par dagar till.




Morrn morrn!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar