In my life

In my life

fredag 12 april 2013

Back

Förlåt att jag vart lite off från bloggen men ibland behövs det även från en som älskar att blogga.
Har vart mycket och är mycket. Med allt men den som lever får se hur alla bitar faller på plats.

Idag är det härlig fredag och jag har precis vart på Nova i Lund och kollat. Åh det finns sååå mycket jag vill köpa men när ska allt användas!? Mmm just det! Haha. Efter tre barn så har även en klädtokig som jag lärt mig att barnen inte hinner använda allt de har. Tack vare det tankesättet har jag t.o.m blivit lite ekonomisk. Ja, lite mer än innan ialf.

Snart fyller Ella år och jag kikade ut lite finfina grejer till henne. Ella ja... I morgon åker hon till Turkiet med mamma Ida och själv blir jag kvar hemma med killarna. De ser fram emot äventyr, lekplatser, mcD och lek med kompisar. Jag ser också fram emot veckan med grabbarna grus även om jag kommer TOKsakna lilla Ella.

Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar