In my life

In my life

söndag 14 april 2013

Söndag norrut

När jag vaknade i morse hoppades jag på att klockan hade gått över sju-strecket men innan jag ens lyfta telefonen för att kolla låg jag kvar i sängen och kramades med två gosiga killar som kom in till mig. Efter många kramar blev det frukost och såg då att klockan var halv sju :-/  Som en vanlig söndag med andra ord.

Längtar efter en sovmorgon! Undrar när den kommer...

När vi var klara i morse så körde vi uppåt landet 40 min och hamnade i Helsingborg där vi mötte upp min vän Agge och hennes dotter Natalie. Solen sken i morse men det började rätt fort blåsa och nere vi Gröningen (ett jättemysigt place i Hbg) var det verkligen svinkallt!! Jag var helt bedövad om händerna och fötterna. I mitten på april! Helt sjukt.
Barnen lekte av sig i alla fall och när vi inte pallade mer så promenerade vi tillbaka till bilen och körde till Väla där McD väntade på oss. Tre glada barn och och två lika glada vänner som äntligen sågs.


 Jag och mina små killar. Ville ser ut som en jätte i vagnen. Han åker ju aldrig vagn utan
står på brädan efter Ellas vagn men idag fick det bli extravagnen med till Hbg.

 Natalie på playan vid gröningen. En till som längtar efter värme och sol, I think.

 Det var så dimmigt så man såg inte 30 meter framåt ens. Trist när killarna hörde båtarna
och ville se över till Danmark.

 Behöver jag säga att Ville skrek av lycka när han såg den här lekan!
Han gjorde hoppsa steg och skrek "jaaa piraaat!! Jag älskar pirater mamma!!" :-D

 Piraten på sitt egna skepp

 Tror vi känt varandra i 10 år i år. Nike soulies.



 Världens finaste killar! Älskar er så!

 Det blev lite kärlek mellan Natalie och Ville inne på Väla.
Sötisar :-)

 Så stolt att han numera kan knyta sina skor :-)

 På Väla inne på Stadium hittade jag dessa skorna till Ella. Har iof kollat in dem tre ggr
tidigare men nu köpte jag dem. Vill ju helst ha Nike men tycker inte de har några roliga
i svenska butiker. London däremot...oj oj oj.
Men jag gillade dessa. Lila är också snygga som jag också kikat på.

Hittade även en vårjacka till Theodor som även han tyckte om. Även denna på Stadium.
Den var finare i verkligheten än på bilden här men en vanlig svart liksom. Ja, snygg.
Så det blir vårens jacka till storprins.


Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar