In my life

In my life

måndag 22 april 2013

Blodfontän

Idag har jag jobbat och tränat. Sprungit en halvmil och jag var sjukt nöjd med min insats eftersom jag bara sovit 3 timmar i natt, sen upp tidigt till jobb för att sen ut o springa. Pepp till mig själv.

När jag skulle hämta barnen ringde de precis innan jag kom och frågade om jag var på väg.
Ella hade trillat rakt in i en fönsterbräda och de visste inte om blodet kom från näsan el munnen för det bara sprutade blod.
Kom in och möttes av en ledsen sessa och en blodig Oskar som tagit hand om henne. Svullen blev hon på näsan och kinden men inget brutet tror jag inte. Då skulle hon nog ha haft mycket ondare.
Stackars liten..

För andra kvällen i rad somnar hon utan välling i sin säng. Endast hund, napp och snutte. Å så typ tre kramar och lika många pussar. Så nu är vällingen....Borta! Slut.


Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar