In my life

In my life

torsdag 18 april 2013

Apple - tack!

Strulig dag med Lund i sikte två ggr tack vare att vi inte har något fast bredband utan kör via Iphonen, vilket funkar alldeles utmärkt. Oftast. Inte idag. Inte min tur dessa dagar. Skit helt enkelt! Men allt slutade bra och jag hade även en lycklig son här hemma som fick ta över min gamla IPhone. Han tackade o tackade. Sååå lycklig! Tro jag det! :-)

Ville var också lycklig tills vi började prata instagram, jag och Theodor. Då började Ville gråta och sa att han också ville ha ett instagram. "Jag har inget instagram" o så bröt han ihop fullständigt. Sötaste lilla hjärtat. Jag vet inte vad han trodde att instagram faktiskt är, men upprörd det bar han. Filmade så ni kanske får se en dag :-)

Nu ska jag försöka sova! I morgon ska vi köra till Växjö. Theodor ska till sin pappa och jag o Ville ska till en kompis och hennes barn. Leka, mysa, prata, äta gott och bara vara.


Kram o natti!


Tre dagar kvar tills jag får gosa med min lilla sessa igen. Saknar ihjäl mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar