In my life

In my life

tisdag 30 april 2013

Hårdsmälta musslor

Igår var jag ute och åt tillsammans med två andra mammor från Theodors klass. Vi var på Gröddhyllan i Lund. Trevligt ställe med god mat.
Beställde in en cider och en fisk-och skaldjurssoppa. Riktigt god men efter ett par timmar fick jag sjukt ont i magen. Krampaktig magknip. Tror det var skaldjuren. Kände igen den där smärtan. Kom hem halv elva, la mig illamåendes och vaknade kl.02 av smärta och låg vaken tre timmar. Nice när man ska jobba 12 timmar dagen efter.

Men envis som jag är så gick jag till jobbet ändå idag trots att jag inte mådde bra. Nu känns det dock bättre och om två timmar slutar jag. Lagom tills majbrasan har gett oss värme i Dalbys hage.

I förrgår var vi i Lomma, på Lomma beach och killarna fick för sig att att de skulle bada. Okej att solen sken och att det var okej värme... Men varmt i badshorts var det nog inte trots att de skulle leka i det. Sååå vi hade beach killar med oss. Ella sprang runt i klänning och var överlycklig hon också!
Låt värmen komma nu!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar