In my life

In my life

måndag 7 maj 2012

Vår resa går av stapeln idag :-)

Litet inlägg....





Jag stör mig på bloggers app, då jag inte kan blogga från mobilen. Det gick i början men nu står det alltid att det inte går...? Kan ni? Vaför kan inte jag, undrar jag då *hmm*.
Ett väldigt kort inlägg kommer här nu för att tala om att jag inte kommer kunna blogga på hela kommande vekan heller då med andra ord. Trist.
Men inte lika trist att vi flyger till Cypern om sisådär 3 timmar :-D
Känns sjukt roligt och vi är taggade hela familjen. Ja, inte Ella då men hon är glad ändå :-)

Så följ oss på facebook i veckan eller läs min blogg igen om en vecka!

Många kramar så länge!

3 kommentarer:

  1. Trevlig resa !

    Jag kan inte blogga från appen om jag ska ha med bilder. Men annars kan jag göra det om det bara är text. Kanske samma för dig...!

    Kram

    SvaraRadera
  2. HA EN RIKTIGT UNDERBAR RESA HELA FAMILJEN!
    kram mimsan

    SvaraRadera
  3. Nu såg jag att den inte var alls så porr-röd som jag trodde hahahaha.... Den var skitsnygg! Happy tripp <3 Pöss LH

    SvaraRadera