In my life

In my life

torsdag 17 maj 2012

Banaaaan

Vi fann den, den enligt mig (oss) är den godaste av yoghurten som finns - BANAN!!
Mmmm.... jag minns sist när den fanns. Känns som jag bodde hemma då och nu är den på tillfälligt besök. Trams... Jag ska minsann mejla dem och be dem har kvar den!
Vi passade på att köpa de sista som fann kvar och tydligen är den poopis av många eftersom den nästan var slut :-)
Gillar ni banan, så smaka *slurp*



Igår växte gluggen ytterligare på Theodor. Han fixade det dessutom själv
genom att vicka och dra i två dagar :-)
I natt har tydligen tandfen varit här... Spännande.

Äntligen är solen framme idag och nu är det morgonfix som gäller innan Ella ska till sin
polare Alfred och jag tar killarna med mig till Lund för att ta tåget till Alvesta och lämnar Theodor.
Med oss hem kommer ett följe - Lina och Pippi. En kul helg att se fram emot med skratt, snack och barnkalas.



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar