In my life

In my life

fredag 25 maj 2012

Broarne - inredning för egensinniga

När det är sommar så blir jag alltid så sugen på att köpa färgglada saker, inredning och färg att måla möbler med. RICE är ett märke jag länge tyckt om. Färgglada leksaker och inredning + att deras muggar och tallrikar älskar jag! Melamin är materialet till dem, så de är perfekta att ha hemma till barnen eller då man är ute på picknick men ändå vill ha snygga muggar med sig, som jag vill ;-)
Broarne är en webbshop och som de själva säger - inredning för egensinniga
De har väldigt mycket fint och ja, jag hade kunnat shoppa hur mycket som helst på denna sida!
Gå in själv och kika. Lätt som en plätt, du trycker bara HÄR


Dessa såpbubble svärd hade garanterat varit poppis hos mina killar!

Melamin muggarna från Rice finns i många olika mönster och färger.
De ska få komma och bo i vårt köksskåp :-)

Hittade det perfekta! Nudelpinnar som barnen också lätt kan äta med då
vi äter wokat. De här ska garanterat få bo hemma hos oss :-)


Kika gärna in!......HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar