In my life

In my life

fredag 18 maj 2012

Besök från Smauland

Lördag och kalasdax! Igår var jag och Ville på tågresa och lämnade av storebror och hämtade en vän med dotter på tillbakavägen. Tågresan hem, eftermiddagen och kvällen bjöds på skratt och alldeles för mycket godis, så jag la mig med världens magknip. Somnade dessutom till filmen vi såg. Trött mamma.
Idag blir det morgonpromenad innan allt fix inför Ellas minipolare ska komma på besök i eftermiddag.
Mysigt, roligt och gott hoppas vi att huvudorden blir idag :-)


Gårdagens mamma

Min stora kille...snart börjar han 1:an. Nyss var han ju bebis!?

Pusskalas med lillprins som också snart är stor kille - 3 år nästa gång.

I väntan på Lina och Pippi i Alvesta.

Lina och jag har alltid nära till skratt när vi ses.
Sjuk humor och samma tänk haha

Hennes lilla Pippi som snart också blir 1 år!

Vi tog en sväng på stan och kollade in Harmoni barn i Lund.
Mysig butik med massa fint till de små.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar