In my life

In my life

söndag 20 maj 2012

1-årskalas

Igår var det kalas för Ella. Hennes första barnkalas med sina små vänner på besök. Det var lyckat, barnen var glada och fikat var gott. Ella fick så många fina presenter och hon var nöjd med så många barn omkring sig tills sömnigheten tog över och hon blev väldigt naning (och gnällig).

Efter kalaset åkte Ida in till sin syster och jag o Lina köpte en pizza som vi delade på här hemma och slängde oss sen i soffan med datorn i knät och Iphonen i handen...sen surrade det fint i våra munnar om allt som hade med inredning att göra. Vi satt i 4 timmar och kollade och vi garvade hela kvällen. Så kul!
När klockan nästan var 02.00 så gick vi och la oss men jodå, jag hade lätt kunnat surfa runt o kolla, snacka och skratta.



Paketen är spännande

Min lilla fru

Ellas fina kalas tårta! Jättegod var den också :-P


Ellas barnvakt, Daniel. Hans son Alfred är Ellas pojkvän och de är så söta.
Fick dock inget bra kort på dem igår...

Jag o lillprins
 

Barnen stod på kö för att få hoppa. Jag säger det igen... bästa leksaken hittills!


Hon har blommor i sitt hår...*tralala*...



Bästa Lina med sin lilla Pippi. Pinky Pie själv :-)  eller Cutie Pie kanske :-)


Tack alla!


Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt kalas, och såå söt Ella är i den turkosa klänningen, och lilla blomman bakom örat <3

    SvaraRadera