In my life

In my life

måndag 28 maj 2012

Vännerna i Anderslöv

Igår fick vi njuta av sista soliga dagen på ett tag. Lite kyligt idag och regnet hänger i luften men det hindrade inte mig från det jag bestämde mig för igår kväll - att ställa klockan på 05 och springa 5km. Nu snoozade jag en kvart men hopp i kläderna och ute 05.22 *piiip*. Rundan jag sprang var inte heller 5km utan "bara" 4.4km men jag är nöjd :-)
Tänkte se om man nu blir piggare eller tröttare av attgöra detta i en veckas tid. Blir man piggare, ja då kan man ju fortsätta den tiden men blir jag tröttare... Ja, då kommer jag inte gå upp den tiden mer för att ut och motionera :-). Det var i alla fall väldigt skönt!

I lördags var jag och barnen i Anderslöv, ett litet ställe några mil från oss. Där umgicks vi med Lindha och hennes två döttrar hela em/kväll. Barnen lekte så bra så vi stannade på kvällsmat där det blev grillning. Lindha som är kock fixade ihop jättegod sallad och klyftpotatis och röror (på nolltid) och jag var grillmästare *tummen upp*. Barnen somnade gott i bilen hem och det blev till att bära in en efter en i säng innan det var dags för att heja på Loreen och det var ju GULD! Underbar kväll!!
Theodor somnade innan låt nr.10 hade kommit in på scen och han gick inte att väcka då det var dags för Loreen. Trött efter dagens lek :-)



Emily och Theodor (de låg i magen samtidigt och Emily är född ett par veckor
innan Theodor)

Ella bella bus

Såpbubblekrig på gång :-)

Lindhas supergoda sallad med rostade pinjenötter

Lindha och hennes äldsta dotter Jennifer i kvällssolen *underbart*



Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar