In my life

In my life

torsdag 17 maj 2012

Ledig dag

Det är ju för trist... Vädret alltså.
I mitten på maj brukar det ändå vara fint och ganska så varmt. Kanske inte behöver ha så mycket ångest över att börja jobba. Vi kommer ju att hitta på saker med de jag jobbar med också, så det blir säkert bra :-)
I morse skickade jag in fritids ansökan för Theodors räkning i sommar. Han ska vara hemma med Ida också men han vill verkligen gå på fritids. Han har bett om det nu sen i augusti då han började skolan men jag har ju varit hemma så jag har tyckt det har varit onödigt. Men nu, nu äntligen ska han få vara där :-)

Dagen innebär besök i Svedala hos fruarna Emelie och Jessica med deras tre små prinsar och i kväll ska våra små prinsar få gå på Cirkus Scott i Malmö med Bamse och hans vänner. Jag vann biljetter till den så Ida ska gå med dem och jag stannar hemma med tjajjsen och gör myspys till frugan kommer hem. Filmmys sådana här regniga dagar är aldrig fel.

Ha en fin dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar