In my life

In my life

söndag 30 november 2014

Happy lights

I helgen köpte jag happylights i en butik som heter Udda Tina och som finns i Malmö och Lund.
Jag hittade där ljusslingor i en korg och bollar i olika färger i korgar runt omkring. Bara att mixa ihop själv hur man vill ha sin ljusslinga och till ett billigare pris än en färdig dessutom.
Det fanns ljusslingor med 20 eller 35 ljus att välja på. Jag tog 20 ljus och 20 bollar så klart.
En sådan blev sammanlagt 220:- och en färdig kostar 298:- så 80 spänn billigare i alla fall.
Ett tips med andra ord!



 Denna butiken har en härlig inredningsstil och mycket från
Rice som jag älskar. Så är ni i Malmö eller Lund och gillar inredning
som inte är helt stilrent, besök Udda Tina!

 Vid varje litet hål finns även ett litet snitt så man lätt
kan få in lampan och behållaren. På det viset kan man lätt byta ut
någon färg om man skulle vilja det framöver.
En boll kostar 10 kronor.

 Dessa färgerna valde jag och nu blir det mer åt dessa färgerna
i Ellas rum. Hon har en matta som ska dit, en rosa stringhylla
samt en rosa postlåda från Bruka, som ska upp på väggen.


 Tadaaa! Så blev den i dagsljus.

Och såhär blev den när den tändes...Så mysigt.
Ella kommer bli så glad över detta. Hon tycker sånt är mysigt och fint.

Funderar på att spraymåla sängen antingen mörkt turkos eller någon annan färg
som passar in..Gul hade vart coolt men jag har lite svårt för gult på ett sätt.
Den som lever får se vad det blir ;-)


Nu ska den här mamman försöka sova! Lite för mycket kaffe i eftermiddags tror jag minsann.
Inte alla som blir pigga på kaffe, men jag blir det! Helt sjukt.
Men nu är klockan snart 01.30 och jag ska upp om 5 timmar så...

Natti natti!

1 kommentar: