In my life

In my life

torsdag 27 november 2014

Vabb vecka

Vilken vecka.. Ångest redan inför nästa lön men vad gör man när barnen är sjuka? Bara att gilla läget.. 
Ville har haft feber hela veckan och har idag med. Dock inte lika hög men det är 37,8 och då är det ju feber.. Speciellt när han annars som jag, har låg temp. 

Vi går varann på nerverna vissa stunder och eftersom han är superpigg förutom febern så är han som vanligt. Vi har gått promenad för jag tänkte trötta ut honom men han studsar på som vanligt. 
Syns bara i ögonen att han är lite trött.. 


   Ida ringde i morse och pratade med
   Ville. På frågan om han var sjuk så sa 
   han: Jag är varm men jag är cool. 
   Haha.. Japp, jeans o bakvänd keps 
   valde han att ha idag. 

  


   Igår onsdag var det ju lillelördag och eftersom jag inte har barnen i helgen som kommer, överraskade jag dem med att fixa tacos då de låg i badet allihop. 
Glada miner blev det!




Idag kör vi soffhäng, legobygge, måla teckningar, leka med lera och fria lekar. 
Just nu soffhäng för att varva ner en smula. 
Saknar jobbet! Next week... 





I helgen blir det barnfritt och jag ska mys in första advent tillsammans med min kärlek. Saknar henne så.. Jobb olika tider  men det ser jag som positivt. 
Man hinner sakna varandra och man längtar något fruktansvärt mycket. 
Så kär. Så nykär som aldrig förr. 
Älskar känslan. Älskar mitt liv med henne. 


Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar