In my life

In my life

onsdag 5 november 2014

Vänskap på distans

En lång dag på jobbet.. Hämtade en elev tidigt och efter jobb var det personalmöte. Två härliga kvinnor var och pratade för tredje gången med oss för att hjälpa oss på rätt väg på vår arbetsplats. De säger så bra saker och man vill lyssna på dem! Man tar in. Intressant!
Idag handlade det om feedback. Att ge och att få feedback. Om att det oftast är lättare att ge än att få. Där var vi nog alla nästan överens om att det är så.. Vi fick göra övningar. Ge feedback till vår kollega vi samtalade med då vi satt två och två. Nyttiga övningar.
Vi talade även om att sätta gränser. När är min/din gräns.
Ja, det var intressant!

Vi har en del som är sjuka på jobb. Både vuxna och barn, så idag var det ganska lugnt på skolan.
Jag hade idrott med en elev. Fotbollsmatch blev det. Jag hade ingen chans haha ;-)
Innan idrotten var vi i rörelserummet - larvbrottning! ...Eller nåt? :-)


I morgon är det torsdag och En fjuttig dag till helgen. Då kommer mina små igen och även min bästa vän Agge kommer tillsammans med sin dotter. Vi ska ha fredagshäng med barnen och de ska sova över här. Barnen vet inget än...surprise!! :-)


Det är så mycket nu.....och så mycket kärlek!
I AM HAPPY!!


Puss, kram och sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar