In my life

In my life

måndag 24 november 2014

BLOPPIS!!

Idag är det vabb här hemma. Jag kom till jobbet och blev efterlyst efter 30 minuter. Ville hade 38 i feber och kass i magen, så det var bara att vandra till förskolan igen och sen hem och bädda ner oss i soffan. Tre filmer senare bygger han nu med Lego men fortfarande varm.
Snart kommer Theodor hem och då tänkte jag hämta Ella, så får storebror passa lillebror ett litet tag.

Jag hämtade upp en låda med vantar och mössor i förrådet idag. Det var en del för små plagg också, som jag tänkte kunde passa bra att sälja nu innan Lucia och julfester för barnen.





 50:-/setet och det är inkl frakt!!
Tomtedräkt såld!!

 MOLO med gröna stjärnor 50:- inkl frakt
MOLO med röda stjärnor 50:- inkl frakt Såld
Nike mössa 30:- inkl frakt
P.O.P mössa 40:- inkl frakt  Såld


I morse när Theodor skulle till skolan så provade han tre par jeans. ALLA var för små!! De satt helt tajt över rumpan och var för korta. Vet inte om han växt massor på två veckor eller vad...men han fick ta mysbyxor på och här kommer hans favoriter till salu!
De har ett hål på vänstra knät (som synes på bilden) men det är ju det som är coolt enligt Theodor.
Annars blir det sjyssta längre jeansshorts till sommaren i baggy modell.


Snygga på!
Stl.140
Pris: 50:- inkl frakt



Om intresse finns för något av plaggen så mejla mig: carolabergman@yahoo.com



KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar