In my life

In my life

måndag 17 november 2014

Karta över där du bor

Jag har länge suktat efter en NY affisch på Olsson & Gerthel i Malmö men den har varit slut hela tiden. Så fick jag nys om en ny sida där det fanns en NY affisch. Inte likadan men snygg ändå! Plus att sidan hade olika län, städer, länder, öar och jag ska minsann beställa en över Växjö och en över Lund.
Dels för att Växjö är min födelseort och Theodors också. Lund väljer jag för att det är den andra staden jag bodde i och Ville och Ellas födelseort. Sen vill jag ha en på Sthlm, Köpenhamn, Malmö, NY, Paris, London haha...och fler därtill. Många fina finns det.
Finns även över länder, län, städer och öar.
Kika in du också på Maddes design och det gör du genom att klicka här!








Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar