In my life

In my life

söndag 9 november 2014

Söndagsmys

Lugn söndag idag med mestadels hemma-mys tillsammans med barnen som lekte så himla bra tillsammans. Hela helgen har de vart vänner nästintill hela tiden. Skönt när de dagarna kommer emellanåt. Då glömmer man lätt de dagar de retas och gråter om vartannat för det ena och det andra.
Ella kändes varm på förmiddagen och efter en stunds stillasittande tog jag tempen och jodå, 38 grader hade lilla skruttan, så det blir hemmadag med henne i morgon. Hon har dock vart pigg i övrigt så jag hoppas på att hon är feberfri i morgon. Vill jobba!

Theodor åkte in till sin gymnastik strax innan lunch och fick skjuts av tränaren. Tacksamt då jag inte hade hunnit tillbaka med bussen till Villes gympa som var i eftermiddags. Bägge två älskar sin gymnastik och det är kul! Ella har ju sin ridning som hon är väldigt glad i, hon också.



 Stolt kille som äntligen är på väg till
Bamsegympan efter 7 timmars väntan ;-)

 Ville, du är den mest kärleksfulla och omtänksamma
femåring jag vet. Så känslosam och fin.
Hoppas att den egenskapen räcker hela ditt liv Ville.
Det kommer du att komma långt med.

 Ella somnade i vagnen på väg till Villes bamsegympa efter
en tur i affären där ny välling inhandlades.
P.O.P overallen som hon har på sig är i kortaste laget, så den är
TILL SALU!! Storlek 98. Fint skick! 300:- inkl frakt






På kvällen satt vi och pysslade tillsammans. Pärlade plattor och jag fick
inspiration till att fixa julkort. Så dessa blir perfekta till
fröknarna på dagis och i skolan.
Lätt som en plätt och snyggt med textremsa från en dymo-maskin.
Jag gillar dem svartvita :-)

Ja...Snart är julen här.



KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar