In my life

In my life

onsdag 3 september 2014

MOLO vinter

Nu är hösten här...vissa dagar och andra dagar sensommar. Som idag..20 grader varmt och på morgonen när man lämnar barnen på förskolan har de skaljacka, höstskor och tunn mössa för de tycker att det är kallt om öronen. När jag hämtar dem springer de runt i t-shirts och shorts. Varmt!
Inte konstigt att folk blir förkylda. Jag är förkyld och har slemhosta, får snyta mig var femte minut och är allmänt hängig. Mindre kul när man bara vill vara på sitt älskade jobb. Jag trivs så himla bra där.
Känns skönt att man har hittat dit jag har drömt om att jobba med i flera års tid.

Tillbaka till hösten.. Löven börjar bli röda på vissa träd och det är så där höstmysigt ut. Man inspireras och vill bara göra en massa härliga utflykter i höstsolen.
Kollade in MOLOS nya kollektion gällande vinterkläder som kommit in på bl.a Babyshop
Jag gillar MOLO och de är inte trånga som vissa overaller är. Har haft MOLO både till Theodor och Ville och i vinter även till Ella. Regnbågsoverallen, jackan, termobyxorna och mössan har vart här hemma men i år blir det en bubbelgumsrosa overall till Ella och till hennes stora förtjusning!
Tänkte jag ska köpa en zebra mössa till...och en annan varm. Jag är lite het på mössor haha. Så kul när det finns så många fina och kul att matcha!
Här kommer ett litet axplock av alla plagg som finns på Babyshops sida.












En annan bra favorit vi har haft här hemma är Kaxs från KappAhl. Riktigt nöjd med dem och prisvärda! Ville har ett set därifrån i vinter. Theodor ska få en svart jacka från Nova Star som jag tidigare bloggat om. Själv har jag min gosiga Peak Performance och min lättviktsjacka från Nike. Jag behöver bara höst-och vinterskor. Theodor likaså. SEN är vi redo för kylan!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar