In my life

In my life

söndag 7 september 2014

Inköpen från igår

Glömde ju visa det jag handlade igår, som jag var mest nöjd över. Hittade lite presenter till Ville också, tills han fyller år men jag fann den älskade lampskärmen jag har vart på jakt efter nu ett par veckor men som tagit slut så fort den kommit in...så nu är vi många som har den i våra hem, men ack så snygg den är! Den kommer från Lagerhaus och ska hänga över mitt soffbord är tanken.

Köpte även en låda till Ellas alla hårspännen/snoddar. Finns på Hemtex och även dem har vart slut till och från..så igår när jag sprang på dem så fanns det ingen tvekan. Bara om vilket mönster!?
Men jag valde den här nedan. Snyggt och grafiskt som jag gillar. Just nu ;-)
Det var så bra också med alla små fack så jag kunde sortera hennes spännen i färger :-)






En välbehövlig nyttig smoothie innan hemfärd från city.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar