In my life

In my life

söndag 7 september 2014

Söndagsmys

Söndagen går mot sitt slut och jag ska snart gå mot sängen. I morgon är det upp tidigt som gäller. Hoppas "mina" barn och kollegor är friska i morgon. Många nu som vart dåliga, som alltid då hösten drar igång. Inte så konstigt heller med tanke på att det är kallt på morgonen och sen uppåt 23 grader på eftermiddagen. Lite svårt att veta vad man ska ha på sig.

Idag tog jag en powerwalk i lövskogen precis intill där vi bor. Jättemysigt. Stannade upp och tog några bilder på vägen, vilka ni ser nedan. Dalby är en himla mysig by måste jag säga. Är glad att mina barn får växa upp i en sådan idyllisk miljö, samtidigt ha nära till både Malmö och Lund. Guldvärt!



 Rosa panter (tanten) på G ut i det fria!

 Hit ska jag ta barnen på lite picknick och lek i skogen.



 Någon gång i livet ska ju vara den första man står granne med en
sån här höbal! :-)
Vackert på promenaden. Sen att det var så underbart väder idag gjorde
ju inte saken sämre. Underbart väder!


När jag kom hem blev det dusch o lunch, sen in till grannarna. Satt och snackade lite och
Max sminkade mig. Han är bättre än mig på det!
Han e så go, Max. Gillar verkligen mina grannar jättemycket!

Theodor kom med tåget kl.16, sen var det hem och byta om, slänga i sig lite yoghurt och iväg på gymnastiken som började idag. Två timmars träning och en trött Theodor hoppade i säng en timme senare än han brukar då det är skola. Så i morgon vet jag en kille som kommer vara trött när mamman drar upp rullgardinen ;-)


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar