In my life

In my life

tisdag 23 september 2014

P1 för MrT

En trött mamma som snart ska i säng.. Det blev sent igår för jag fixade här hemma. Innan dess var jag o Theodor på Emporia och killen som inte skulle få något igår, fick både vinterskor, vinterjacka och en present inhandlat. Själv köpte jag en mascara. Det var lite lyxig kväll. Kvalitetstid och det funkar ju att Theodor är uppe längre så det blir lite sånt ibland den veckan jag bara har honom. Mina små behöver komma i säng runt sju, halv åtta för att orka dagen efter.

Ikväll provade Theodor på en ny gymnastikgrupp och blev därmed också uppflyttad till den om han vill och det ville han. Det var ju svårare i denna men han lär sig snart. FART är det viktiga om man ska klara av handvolter och annat som övades på idag med stöd. Se filmsnuttar nedan.
Theodor tyckte det var roligt i alla fall och på söndag är det träning igen. 2 timmar, två gånger i veckan.
Fotbollen är ingen höjdare tycker varken han eller Ville så vi får se...





 Provar sin outfit jag köpte i Ullared!
I år är det treornas tur att gå Lucia-tåg på skolan.

 På väg hem från Emporia




Nu ska jag hoppa i säng. I morgon är det onsdag. Lillelördag och nedräkning till helgen börjar!

Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar