In my life

In my life

tisdag 26 augusti 2014

Egentid med storprins

Innan jag kryper ner i säng så slänger jag iväg ett litet blogginlägg...när jag ändå sitter där jag sitter. Har fått känsla av ryggskott. Det är nog inte ryggskott men det känns så. Kan inte börja mig framåt/ner o ta upp saker som är lågt ner och jag kan knappt luta mig framåt när jag sitter. Inte alls skönt men jag jobbar på som vanligt. Det är ju knuffningar man får på jobbet ibland men man får vara berädd så man kan stå emot o inte svanka till eller så...för då blir det nog värre.
Idag på jobb var jag o en elev på tippen och spanade. Ett specialintresse är teknik så där stod vi i 45 min o spanade in allt de hade slängt. Shit va mycket gamla prylar folk sparar på alltså! Haha...

Efter jobbet skulel jag o Theodor in till Lund och  kolla höst/vinterskor till honom men det blev för sent tyckte vi båda två, så vi höll oss hemma istället. Suger att inte ha någon bil.
Det blev singstar för Theodor, lite undanplock för mig, lite kvällsmat och mys framför TV:n innan han skulle lägga sig och jag kollade på Idol. Skämskudde haha... herregud alltså. Folk har verkligen ingen uppfattning om sin sångröst. Men det är ju helt klart roligt att titta på! :-)
Pratade med min vän Lina också. Det var inte igår. Så nu är både hon o jag uppdaterade *tummen upp*.
Vi hörs sällan och nu var det nog ett halvår sedan. Dåligt av oss. Men vi får bli bättre på den fronten!

Dags att hoppa i säng och försöka somna "tidigt" i kväll. Har blivit alldeles för sent nu några kvällar. I alla fall alldeles för sent om man ska upp kl.05.45 om morgnarna. Man orkar et ttag men nu är jag trött, så god natt gott folk!






 På väg till skolan med nya väskan från Kidsbrandstore designad av
Benjamin Ingrosso, som Theodor valde.

Önskelistan är klar inför 9-årsdagen (om en dryg månad).
Så snart får det bli Ullared o kolla spel och leksaker..julklappar.
Även Ville fyller ju år i oktober, så...Shopping i Ullet!


Kram och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar