In my life

In my life

söndag 28 september 2014

Heldag i Malmö

Igår hade vi en heldag i Malmö. Efter att Ida lämnat av Ella hemma då de varit på ridskolan, så blev det en dusch av min lilla hästtjej som var så stolt och berättade att hon hade ridit på Jaxa och hon hade hoppat, travat själv utan att en höll i henne och hon hade stått i lätt sits...alltså jag pallar inte haha. Så go hon är och så stor hon blivit, lilla Ella!

Vi tog en promenad till busshållplatsen och åkte till Lund och vidare med tåget till Malmö. Smidigast då tåget går direkt till Emporia.
VI hade trevlig och mysigt inne på Emporia och barnen lekte några omgångar i de små lekplatserna de har där inne med småhus man kan klättra på. Vi åt yoggiboost (yoghurtglass) och de kollade läääänge inne på leksaksaffären Hamleys.



 Fina killarna i väntan på tåget.



 Mina tre små hjärtan...glada att åka till Emporia!

 På taket kan man springa runt och leka och titta på utsikten.




Vi var där en heldag och väl hemma skulle vi göra tacos men när bussen inte klaffade alls med tåget och vi fick vänta 45 minuter i Lund och Ella hann somna för natten, så ringde vi och beställde pizza när vi satt på bussen och tog med oss hem.
Ella somnade vidare i sin säng och jag o killarna kollade film och åt lite gott. Jag var nog tröttast av alla och när filmen var slut så la vi oss alla tre. Efter en skön dag i Malmö.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar