In my life

In my life

onsdag 24 september 2014

Färgskala

Ännu en dag ligger snart bakom mig och snart väntar sängen. Ganska trött idag och var väldigt trött på jobbet idag med men det är alltid fullt upp så det är bra och skönt!
Känns bra när dagarna avslutas bra och eleverna mår och har en bra eftermiddag. Känns skönt i hjärtat då man vinkar hej då och går hem för dagen.

Har kollat på Bonde söker fru nu och kollat runt på nätet lite på barnrums inspiration. Lite för vitt i Ellas rum. Är fortfarande het på Ferm Living tapeten men känns sådär att köpa den i en hyresrätt... Annars hade den suttit uppe för längesen! ;-)
Nu har jag ingen bebis i huset längre men såg att Ikea hade fått en fin säng som de hade gjort så fint i ett rum...Bilden nedan.


 Tyckte det såg jättemysigt ut...

Den postern ligger uppe i Stockholm och väntar på mig hemma hos Linda.
Skulle ha den i Ellas rum men får se... Den dagen jag hämtar hem den ;-)

Lite sugen på att måla en vägg i Ellas rum. Så det inte blir så himla vitt. Känns så kallt där inne. Skulle bli lite varmare med en färg. Skulle även vilja ha en ribbstol som kan klättras på i killarnas rum där de även kan hänga sina skateboards på krokar bredvid.
Jag ser så mycket framför mig. Finns så mycket man kan och vill göra.

Men nu ska jag faktiskt lägga mig trots klockan inte hunnit bli kvart över nio. Huvudvärken gör sig påmind igen.. Lika bra att lägga sig och sova sin skönhetssömn så man e pigg i morgon :-)


Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar