In my life

In my life

söndag 28 september 2014

The car is gone

Fredagen bjöd på en härlig dag, både på jobb och hemma. Mina små kom till mig och det var fredagsmys för hela slanten. De är så glada när de inte setts på ett tag och Ella ska kramas med Theodor och sitta nära. Vi kollade film och hade soffhäng med popcorn och chips innan barnen somnade. Ella och Ville var trötta (och jag med) men Theodor och jag var uppe ett tag längre. Fredagar brukar jag vara helt slut på efter jobbveckorna. Vissa dagar är tuffare än andra på jobbet också, därav blir man slut i huvudet vissa dagar än andra. Men jag älskar mitt jobb. Så mycket glädje man ger..och får.
Finfina barn!



 Theodor övade på sin bräda medan jag lagade mat.
Övning ger färdighet!


 Mina tre små lyckopiller!

Ella blev så glad för sin nya pyjamas som hon har på sig men sen satte hon
sig i fönstret och blev ledsen o tittade ut..
"Jag är hemskt ledsen mamma..Nån har tagit bilen". Ja, någon har tagit Ellas Bobby Car bil som
hon tyckte om så mycket. Utanför vår port. Släpet står kvar men bilen är borta...så tråkigt när folk inte kan skilja mellan ditt och mitt. Ska se om jag kan hitta en på blocket till henne.



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar